Eshaq, Haya. (2019). THE PERSPECTIVES OF EDUCATORS ABOUT USING MUSIC WITH STUDENTS WITH DISABILITIES. المجلة العلمية لجمعية امسيا – التربية عن طريق الفن, 5(17), 263-285. doi: 10.21608/amesea.2019.76338
Haya Eshaq. "THE PERSPECTIVES OF EDUCATORS ABOUT USING MUSIC WITH STUDENTS WITH DISABILITIES". المجلة العلمية لجمعية امسيا – التربية عن طريق الفن, 5, 17, 2019, 263-285. doi: 10.21608/amesea.2019.76338
Eshaq, Haya. (2019). 'THE PERSPECTIVES OF EDUCATORS ABOUT USING MUSIC WITH STUDENTS WITH DISABILITIES', المجلة العلمية لجمعية امسيا – التربية عن طريق الفن, 5(17), pp. 263-285. doi: 10.21608/amesea.2019.76338
Eshaq, Haya. THE PERSPECTIVES OF EDUCATORS ABOUT USING MUSIC WITH STUDENTS WITH DISABILITIES. المجلة العلمية لجمعية امسيا – التربية عن طريق الفن, 2019; 5(17): 263-285. doi: 10.21608/amesea.2019.76338
THE PERSPECTIVES OF EDUCATORS ABOUT USING MUSIC WITH STUDENTS WITH DISABILITIES